تو رفتی

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

از اون لحظه که تو رفتی

من از این خونه دلگیـرم

ازم خسته شده قلبــت

نرو تو من خودم میـرم

***

داره بارون میاد امشب

نمای خونه غمگینـــه

چقد سردته و تنهایی

غمِ دوری چه سنگینه

***

قسم به دین و آیینــت

من و رسوا نکن هر شب

شکستی طاقِ قلبــم رو

دلم آتیش گرفت از تب

***

هوس کردی بیام پیشت

تو خیلی دوری از شهرم

تمومِ خنده هام مـــردن

شدن معجون این قهرم

***

تو که رفتی یادت باشه

دلم بد جوری غم دیده

تو اون آبِ سرابِ تــو

یه دنیا عشق روییـده

***

تو رفتی و ندیدی کــه

دلم هر لحظه بیــداره

توی تاریکی شبهــات

یه عمری مونده آواره

***

جاسم ثعلبی ( حسّانی) 15/01/1392

 





:: برچسب‌ها:
تو رفتی ,
:: بازدید از این مطلب : 1688
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : جمعه 1 فروردين 0
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی